چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

4 ویژگی که در یک طراح وب سایت باید جستجو کنید

تیم طراحی سایت و سئو سایت وینووب

4 ویژگی که در یک طراح وب سایت باید جستجو کنید

۷۲ بازديد
4 ویژگی که در یک طراح وب سایت باید جستجو کنید
طراحی وب سایت

وقتی نوبت به طراحی یک وب سایت یا طراحی مجدد یک وب سایت می رسد، به راحتی می توان از زیبایی استفاده کرد. آیا داشتن یک لوگو در سمت راست صفحه خوب نیست؟ چگونه یک GIF متحرک غول پیکر را در وسط صفحه قرار دهیم؟ با این حال، اگر واقعاً می خواهید در کسب و کار آنلاین خود موفق شوید (به عنوان مثال برندسازی، افزایش فروش و غیره)، باید به چیزی بیش از ظاهر وب سایت خود توجه کنید.

در دنیایی که بیش از یک میلیارد وب‌سایت وجود دارد که به طور بالقوه می‌توانند بومی‌سازی شوند، باید مطمئن شوید که وب‌سایت شما به خوبی طراحی شده است و به اندازه کافی آسان برای استفاده دیگران است و تجربه کاربر (UX) و سایر موارد مشابه کاملاً وجود دارد. در طراحی وب سایت شما مشاهده می شود. اکنون می توانید سال ها قابلیت استفاده و UX را مطالعه کنید.

اما برای اینکه نقطه شروعی به شما بدهیم، لیستی از دستورالعمل های مهمی را گردآوری کرده ایم که می توانید برای طراحی مجدد وب سایت بعدی یا راه اندازی وب سایت خود اعمال کنید. در مرحله بعد، ویژگی‌هایی را که در سایت برای اجرای آن توصیه‌ها نیاز دارید، بررسی می‌کنیم. در این مورد بیشتر بدانید.4 ویژگی که در یک طراح وب سایت باید جستجو کنید


طراحی وب سایت
وقتی نوبت به طراحی یک وب سایت اختصاصی یا طراحی مجدد یک وب سایت می رسد، به راحتی می توان از زیبایی استفاده کرد. آیا داشتن یک لوگو در سمت راست صفحه خوب نیست؟ چگونه یک GIF متحرک غول پیکر را در وسط صفحه قرار دهیم؟ با این حال، اگر واقعاً می خواهید در کسب و کار آنلاین خود موفق شوید (به عنوان مثال برندسازی، افزایش فروش و غیره)، باید به چیزی بیش از ظاهر وب سایت خود توجه کنید.

در دنیایی که بیش از یک میلیارد وب‌سایت وجود دارد که به طور بالقوه می‌توانند بومی‌سازی شوند، باید مطمئن شوید که وب‌سایت شما به خوبی طراحی شده است و به اندازه کافی آسان برای استفاده دیگران است و تجربه کاربر (UX) و سایر موارد مشابه کاملاً وجود دارد. در طراحی وب سایت شما مشاهده می شود. اکنون می توانید سال ها قابلیت استفاده و UX را مطالعه کنید.

اما برای اینکه نقطه شروعی به شما بدهیم، لیستی از دستورالعمل های مهمی را گردآوری کرده ایم که می توانید برای طراحی مجدد وب سایت بعدی یا راه اندازی وب سایت خود اعمال کنید. در مرحله بعد، ویژگی‌هایی را که در سایت برای اجرای آن توصیه‌ها نیاز دارید، بررسی می‌کنیم. در این مورد بیشتر بدانید.

شرکت طراحی وب در کارولینای شمالی با حرکت به سمت دنیای دیجیتالی فزاینده، جایی که صاحبان مشاغل کوچک باید با غول های تجارت الکترونیک رقابت کنند، نیاز به یک وب سایت با عملکرد مناسب بیش از هر زمان دیگری مهم است. اگر صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید که به دنبال خدمات طراحی وب‌سایت هستید، ممکن است غرق در بسیاری از زبان‌های فنی شوید که تجزیه و تحلیل آن‌چه برای شما مهم است و چه چیزی برای شما مهم نیست را دشوار می‌کند. اما چگونه می توانید تفاوت بین یک طراح وب که بهترین علایق شما را در دل دارد و کسی که مزخرفات زیادی را برداشته و آن را در یک بسته جذاب جمع کرده است، تشخیص دهید؟ ما یک شرکت طراحی وب در کارولینای شمالی هستیم و امروز در مورد بهترین نکات برای استخدام یک طراح وب و نحوه اطلاع از زمانی که یک شرکت پشت شماست صحبت خواهیم کرد.



آنها به ایده های شما گوش می دهند…


در حالی که خدمات طراحی وب شما به طور ایده‌آل باید در زمینه خود متخصص باشد، اما این واقعیت را از بین نمی‌برد که شما در کار خود متخصص هستید. شما مخاطبان هدف، محصول و ارزش‌های اصلی کسب‌وکارتان را می‌شناسید، و یک طراح باید مایل باشد که ابزارهایی را بیابد که به شما کمک کند چشم‌انداز خود را به گونه‌ای که برای کسب‌وکارتان منطقی باشد، درک کنید. به عنوان مثال: اگر شما یک خرده‌فروش سطح بالا در شهر نیویورک هستید و متخصص در مشتریان خاص هستید، ممکن است در تلاش برای توضیح صنعت خود به یک شرکت طراحی وب در کارولینای شمالی، یا بالعکس، ارتباط خود را با هم قطع کنید. با این اوصاف، اگر بتوانید در ابتدا بتوانید آن ایده ها و ارزش ها را بیان کنید، کمک می کند، بنابراین مطمئن شوید که یک چشم انداز مختصر برای آنچه به دنبال آن هستید و می خواهید در هنگام ملاقات با چه کسی خدمت کنید، داشته باشید. طراح. این کار هر دوی شما را از بسیاری از سردردهای آینده نجات می دهد.



... اما آنها نیز ایده های خود را دارند


در حالی که شما ممکن است تجارت خود را بشناسید، طراح وب شما طراحی را می داند. مهم است که با یک سرویس طراحی کار کنید که بتواند ایده ها و دیدگاه های شما را بپذیرد و با آنها به گونه ای کار کند که امکان طراحی منسجمی را فراهم کند که کاربران را در سایت شما به حرکت درآورد. شما به مرد بله نیاز ندارید. اگر دیدید که با یک طراح ملاقات می کنید که گزینه هایی برای ارائه به تنهایی روی میز ندارد، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به جای دیگری نگاه کنید.



آنها طراحی واکنشگرا و مدیریت محتوا را درک می کنند


با توجه به دسترسی بیشتر و بیشتر کاربران به محتوای وب از تلفن های هوشمند و تبلت ها نسبت به قبل، داشتن یک طراح آشنا با طراحی واکنش گرا برای موفقیت وب سایت شما بسیار مهم است. با توجه به خرید چهار کاربر از هر پنج کاربر از گوشی های هوشمند، طراحی ضعیف موبایل می تواند مشتریان بالقوه را به سمت رقبای شما سوق دهد. در مورد مدیریت محتوا هم همینطور. این روزها، اکثریت قریب به اتفاق وب سایت ها فاقد سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس هستند، که اگر می خواهید بتوانید محتوای خود را مدیریت کنید، مانند پست های وبلاگ، فیدهای اجتماعی یا گالری ها بسیار مهم است. اگر طراح وب شما مواردی مانند سایت‌های تلفن همراه مجزا یا صفحات HTML ثابت را پیشنهاد می‌کند، این یک نشانه قوی است که آن‌ها در زمینه فناوری‌های فعلی در طراحی به‌روز نیستند و ممکن است سایت شما در نتیجه آسیب ببیند.

به شما پیشنهاد داده میشود مقاله طراحی سایت ارزان قیمت را مطالعه کنید.

آنها در سطوح محلی و ملی کار کرده اند


چه یک تجارت ملی یا محلی باشید، باید با یک طراح وب سایت که با هر دو جنبه آشنا باشد کار کنید. بیایید به مثال قبلی خود از قبل برگردیم: در حالی که این درست است که یک شرکت طراحی وب در کارولینای شمالی ممکن است تجربه برخورد با مشتریان خاص یک خرده‌فروش شهر نیویورک را نداشته باشد، یک طراح خوب می‌تواند از هر مانع تجربی در این زمینه عبور کند. به منظور ارائه محصولی مناسب برای مشتریانی که به آنها خدمات می دهند. توانایی یک طراح برای انجام این کار کمتر در مورد منطقه ای که در آن کار می کند و بیشتر در مورد توانایی آنها در پیش بینی نیازهای مشتریان خود و تبدیل آن درخواست ها به طراحی تمیز و زیبا صحبت می کند که مهارتی ارزشمند در خدمات طراحی است.



وب سایت شما چهره کسب و کار شما است و شما می خواهید که توسط شخصی که بتوانید به دیدگاه او اعتماد کنید، از آن مراقبت کند. اگر به دنبال یک شرکت طراحی وب در کارولینای شمالی هستید که بتواند تجارت شما را به سمت آینده سوق دهد، همین امروز با ما تماس بگیرید.
منبع : سایت mrnwebdesign
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.