چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت رستوران حرفه ای و زیبا

تیم طراحی سایت و سئو سایت وینووب

طراحی سایت رستوران حرفه ای و زیبا

۷۲ بازديد

طراحی سایت رستوران
در گذشته رستوران داران کاتالوگ و بروشور را بین افراد یا شرکت ها و رهگذران توزیع می کردند تا کار خود را عمومی کنند، آنها نمی توانستند رستوران را با رستوران های دیگر مقایسه کنند. اما امروزه با گسترش اینترنت و تبلیغات در اینترنت و شبکه های اجتماعی، مردم به دنبال آسان ترین راه برای خرید و استفاده هستند. رستوران داران عزیز نیز این فرصت را از دست ندهید. آنها می توانند با طراحی سایت رستوران و فست فود خود، کسب و کار خود را بهتر تبلیغ کنند.

 

طراحی سایت رستوران
در گذشته رستوران داران کاتالوگ و بروشور را بین افراد یا شرکت ها و رهگذران توزیع می کردند تا کار خود را عمومی کنند، آنها نمی توانستند رستوران را با رستوران های دیگر مقایسه کنند. اما امروزه با گسترش اینترنت و تبلیغات در اینترنت و شبکه های اجتماعی، مردم به دنبال آسان ترین راه برای خرید و استفاده هستند. رستوران داران عزیز نیز این فرصت را از دست ندهید. آنها می توانند با طراحی سایت رستوران و فست فود خود، کسب و کار خود را بهتر تبلیغ کنند.

مزایای طراحی سایت رستوران 


رستوران داران با داشتن وب سایت می توانند غذاهای جدید خود را با عکس و مشخصات در گالری خود به صورت مستدل و دقیق ارائه کرده و منوی خود را به مشتریان ارائه دهند و همچنین آدرس شعب پذیرایی را ثبت کنند.
وب سایت شما می تواند مکانی باشد که می توانید پیشنهادات غذایی خود را ارسال کنید و بازخورد، بازخورد و پیشنهادات مشتریان خود را دریافت کنید.
یکی از راه های جذب مشتری بیشتر این است که بتوانیم کیفیت غذا را با رستوران های دیگر در فضای مجازی با سایر کاربران مقایسه کنیم.
بیشتر بخوانید: طراحی سایت شرکتی

در وب سایت رستوران، می توانید اصول اولیه و تخفیف های رستوران خود را قرار دهید و مشتریان به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.
بهترین یک وب سایت این است که مشتریان می توانند به راحتی شماره های نگهبانی شده در سایت را بدون اینکه رستوران دارند بردارند و در مغازه قدم بزنند و در هنگام قدم زدن در ویترین دریافت کنند و آزار کثیف کردن خانه یا محل کار را دریافت کنند. . لازم نیست تنها بیرون بروید و بدون اتلاف وقت و هزینه با خیال راحت و آسوده به مقصد برسید.
یکی دیگر از مزایای داشتن وب سایت این است که پس از سفارش آنلاین، می توانند به صورت آنلاین پرداخت کنند و نیازی به همراه داشتن پول نقد ندارند.
مزیت بعدی این است که نام، مشخصات تماس، آدرس، نقشه و شماره تماس تمامی شعب شما ذخیره شده و مشتریان می توانند به راحتی آنها را روی نقشه پیدا کرده و بدون مشکل به نزدیکترین شعبه مراجعه کنند.

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت سفارش غذا و رستوران این است که امکان رزرو را برای کاربران فراهم می کند و همچنین کاربران می توانند افتخارات، لوح ها و گواهینامه های رستوران را در وب سایت مشاهده کنند.
رستوران داران عزیز نیز می توانند با ورود به حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی در وب سایت و فعال بودن در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک، تبلیغات خود را افزایش دهند و منو و محیط رستوران خود را بهتر به نمایش بگذارند.
امکانات طراحی رستوران سایت رستوران
ویژگی های زیادی وجود دارد که می توان برای یک سایت رستوران تعریف کرد و این ویژگی ها مستقیماً به هدف شما به عنوان صاحب رستوران مربوط می شود. به عنوان مثال، شما می توانید به سادگی رستوران خود را ارائه دهید. در این صورت سایت شما فقط نشان دهنده برند رستوران شماست و گزینه هایی مانند گالری تصاویر، منوی غذا، تصاویر و مشخصات غذا، ویدئو و فرم تماس برای سایت کافی است.
در عوض، ممکن است بخواهید فروش آنلاین را از طریق سایت شروع کنید. در این صورت موضوع کاملا تغییر می کند. طراحی وب سایت رستوران شما زمان و هزینه بیشتری می برد. زیرا لازم است گزینه های بیشتری به سایت اضافه شود. به عنوان مثال کاربر باید در سایت ثبت نام کند و پس از انتخاب غذای مورد نظر پرداخت کند. چندین مدل مختلف را می توان با پرداخت هزینه پیاده سازی کرد. کاربر به صورت آنلاین پرداخت می کند یا پس از تحویل غذا به پیک پرداخت می کند. یا بخشی به نام کیف پول در سایت طراحی کنید و برای پرداخت از طریق کیف پول آپلود کنید. این مثال فقط یک قسمت بود، بخش پرداخت سایت. برای موارد مختلف مانند نحوه ارسال، نحوه نمایش و انتخاب غذا، رزرو میز در رستوران و غیره، باید برنامه‌های جداگانه‌ای تهیه و اجرا کنید.
چندین مدل رستوران آنلاین دیگر وجود دارد که ممکن است با مدل کسب و کار آنها آشنا باشید. به عنوان مثال، اسنپ فود به یک سایت مرجع تبدیل شده است که رستوران ها و کافه ها در مکان های مختلف در آن خدمات ارائه می دهند. طراحی سایت اسنپ فود نیز یک چالش است. شما به عنوان مدیر چنین سایتی باید مسائلی مانند کیفیت رستوران، کیفیت غذا، سطح رضایت کاربران را تجزیه و تحلیل کنید و بستری برای بازخورد ارائه دهید.

دلایل اهمیت ایجاد سایت رستوران


دلایل زیادی وجود دارد که اهمیت ورود رستوران به فضای مجازی را توضیح می دهد. در این بخش به اصلی ترین و مهمترین آنها محدود می شویم.

تصویر برند
 حتما شما هم از حضور فعال و گسترده مردم در فضای مجازی مطلع هستید. بسیاری از افراد قبل از رفتن به رستوران، جستجوی گوگل را انجام می دهند. به عنوان مثال فردی در سعادت آباد با دوستان یا خانواده خود جلسه ای می گذارد و عبارت "رستوران در مشهد" یا "بهترین رستوران در مشهد" را جستجو می کند و از نتایج، عکس ها و نظرات افراد، رستورانی را انتخاب می کند.
 اگر در چنین زمینه مستمری کار کنید، مردم شما را بهتر می شناسند و روند برندسازی خوبی خواهید داشت. رستوران هایی که شعبه های مختلفی در سطح شهر و کشور دارند، با استفاده از سایت، مخاطبان زیادی را جذب می کنند. البته این مزیت برای همه رستوران هاست، به شرطی که مراحل طراحی سایت رستوران را به خوبی طی کرده باشند و سایتی به روز و جذاب داشته باشند. به یاد داشته باشید که اعتماد به سایتی که مدت هاست به روز شده یا گرافیک جالبی ندارد یا اطلاعات کاملی در مورد رستوران ارائه نکرده است برای کاربر مشکل است. پس از ایجاد برند و اعتماد کاربران، نتیجه آن افزایش فروش و رشد کسب و کار شما خواهد بود.

افزایش درآمد
 زمانی که در فضای مجازی کار می کنید، با رعایت اصول و استانداردهای بهینه سازی سایت و جذب مشتری، فروش خوبی خواهید داشت. از سئوی خود با کلمات کلیدی مهمی مانند سفارش آنلاین غذا، رستوران در "محل رستوران شما"، خرید آنلاین غذا، رزرو رستوران و ... استفاده کنید که در اولین نتایج گوگل، یعنی در دید کاربر قرار خواهد گرفت. هر چه رستوران شما کاربران بیشتری را بشناسد، مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد و در نهایت درآمد و سود رستوران افزایش می یابد. از طرفی گزینه های تبلیغاتی خوبی در فضای مجازی خواهید داشت. به عنوان مثال با کار در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر می توانید علاوه بر برند، مشتریان خوبی نیز جذب کنید. سایت های زیادی وجود دارند که به عنوان بانک اطلاعاتی حرفه های مختلف عمل می کنند. برای مثال، کافه‌ها و رستوران‌های تهران با شماره تلفن، آدرس و وب‌سایت درج می‌شوند. همچنین با تبلیغات پر تاثیر در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام فروش خوبی خواهید داشت.

بهبود خدمات
سایت و شبکه های اجتماعی شما بستر خوبی برای یافتن نقاط قوت و ضعف شما هستند. هنگام طراحی سایت در تهران برای رستوران گزینه ای به نام نظرات و نظرسنجی کاربران وجود دارد. کاربر شما می تواند نظر خود را در مورد غذاهایی که سفارش می دهد در سایت منتشر کند و همچنین در نظرسنجی های دوره ای شما شرکت کند و نحوه سرو آنها را ارزیابی کند. از این گزینه ها برای تقویت نقاط قوت خود و از بین بردن نقاط ضعف رستوران استفاده کنید.

مشتریان بیشتری را جذب کند
در موارد قبل به صراحت به این مشکل اشاره شده است. به طور کلی، اگر شما

طراحی سایت رستوران حرفه ای انجام داده اند
به استانداردهای گوگل احترام بگذارید و دائما در سایت فعال باشید و غذا و خدمات خود را ارائه دهید
تمام تلاش خود را برای خدمت به مشتری انجام دهید
فرآیند جذب مشتری متوقف نخواهد شد و مشتریان جدید به طور مداوم به لیست مشتریان شما اضافه خواهند شد.

دلایل اهمیت طراحی سایت رستوران

ویژگی های طراحی وب سایت رستوران حرفه ای
گرافیک جذاب – اولین چیزی که کاربر در وب سایت شما می بیند ظاهر و احساس وب سایت است. صفحه اول سایت ویترین کسب و کار شماست. استفاده از گرافیک های جذاب، اسلایدها و تصاویر با کیفیت، کاربر را به تعامل با سایت شما ترغیب می کند. این تعامل برای سایت شما بسیار خوب است و احتمال مشتری شدن بازدیدکننده را افزایش می دهد زیرا بازدید کننده از قسمت های مختلف سایت از جمله غذا، منوها، تجهیزات رستوران و غیره بازدید می کند. سعی کنید از ترکیب رنگ های مناسب برای قسمت های مختلف استفاده کنید. هارمونی مناسب داشته باشند استفاده از رنگ هایی مانند زرد و قرمز برای عنوان مطالب، چشم کاربر را آزار می دهد و توصیه نمی شود.
به یاد داشته باشید که شما سایت را برای خودتان طراحی نمی کنید، شما به عنوان مدیر سایت و صاحب رستوران سایت را برای مخاطبان هدف خود طراحی می کنید و پرسونا افرادی هستند که می خواهند سفارش دهند و غذا بخورند. برای طراحی به شرکت طراحی سایت در تهران اعتماد کنید و نظر خود را به طراح بدهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.