چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

درآمدزایی با طراحی سایت مشابه دیوار

تیم طراحی سایت و سئو سایت وینووب

درآمدزایی با طراحی سایت مشابه دیوار

۷۱ بازديد
طراحی سایت دیوار
وب سایت دیوار که به صورت اپلیکیشن موبایل نیز عرضه می شود، یک سایت تبلیغاتی و نیازمندی هایی است که مدت هاست در ایران با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است و افراد زیادی تصمیم به طراحی اختصاصی سایت دیوار مانند دارند. .
دلیل موفقیت دیوار
دلیل موفقیت سایت دیوار این است که برخلاف سایر سایت ها، درج آگهی در آن رایگان است و کاربر می تواند به راحتی بدون صرف هزینه، اقدام به درج آگهی و نمایش محصول یا خدمات خود کند.
سایت دیوار با دارا بودن فیلترهای متعدد برای دسته بندی خدمات و کالاها و همچنین دسته بندی مناطق مختلف جغرافیایی، دسترسی آسان و سریع به خدمات یا کالاهای موجود در منطقه مورد نظر را بدون هیچ هزینه ای در اختیار کاربر قرار می دهد.
طراحی سایت دیوار
وب سایت دیوار که به صورت اپلیکیشن موبایل نیز عرضه می شود، یک سایت تبلیغاتی و نیازمندی هایی است که مدت هاست در ایران با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است و افراد زیادی تصمیم به طراحی اختصاصی سایت دیوار مانند دارند. .
دلیل موفقیت دیوار
دلیل موفقیت سایت دیوار این است که برخلاف سایر سایت ها، درج آگهی در آن رایگان است و کاربر می تواند به راحتی بدون صرف هزینه، اقدام به درج آگهی و نمایش محصول یا خدمات خود کند.
سایت دیوار با دارا بودن فیلترهای متعدد برای دسته بندی خدمات و کالاها و همچنین دسته بندی مناطق مختلف جغرافیایی، دسترسی آسان و سریع به خدمات یا کالاهای موجود در منطقه مورد نظر را بدون هیچ هزینه ای در اختیار کاربر قرار می دهد.
ایده طراحی سایت دیوار
طراحی سایت دیوار مدلی از سایت های مشابه در کشور آمریکا می باشد که با مدل سازی و مکان یابی در داخل کشور توانسته در چند سال موفقیت زیادی کسب کند.
دنیای بزرگ مخاطبان آنلاین را از دست ندهید!
روش کار ساده و کاربردی.
ارسال آگهی بر روی دیوار چه به عنوان فروشنده و چه به عنوان خریدار بسیار آسان است تا بتوانید به وب سایت دیوار مراجعه کنید و یا اپلیکیشن آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید، در قسمت تبلیغات، نوع دسته بندی مورد نظر خود را مشخص کنید یا نوع خدمات مورد نظر خود و مشاوره با همان بخش به راحتی محصول یا خدمات مورد نظر خود را پیدا کنید و همین رویه به خریدار یا درخواست کننده خدمات مورد نظر به همین صورت ارائه می شود.
درآمد حاصل از طراحی سایت دیوار از کجا تامین می شود؟

مهمترین بخش در این مورد، درآمدزایی شماست. سایت دیوار مانند سایر سایت ها دارای آگهی های خاص، ستاره، طلا، نقره، پاور و ... نمی باشد و ترتیب نمایش آگهی های رایگان و غیر رایگان یکسان است. در طراحی سایت آگهی به این ویژگی ها اشاره شده است. حال سوال این است که این سایت چگونه تولید می شود؟ در سایت دیوار راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که هر روشی قیمت خاص خود را دارد. در زیر به معرفی این روش های کسب درآمد از طریق طراحی سایت دیوار می پردازیم.
روش نردبانی؛ به این ترتیب پس از درج آگهی های جدید پس از اینکه تبلیغ شما به اولویت های بعدی رفت، می توانید با پرداخت نرخ مورد نظر، آگهی خود را در بالای جدول قرار دهید. شاید از خود بپرسید که چرا باید پرداخت کرد؟ من می توانم با حذف آگهی و درج مجدد آن، آگهی خود را در بالای تابلو قرار دهم. اما دیوار برای این مورد راه حلی دارد، بنابراین آگهی شما پس از حذف از آرشیو سایت حذف نمی شود و در صورت درج مجدد آگهی در مدت 24 ساعت، نمی توانید این کار را انجام دهید. برای شناسایی آگهی حذف شده و آگهی تازه درج شده عوامل مختلفی در نظر گرفته می شود که ممکن است شامل شماره تلفن ثبت شده در آگهی یا آدرس ایمیل یا سایر عناصر باشد.
ترکیب و مقیاس فوری؛ این روش ترکیبی از مقیاس و روش فوری است.
روش تمدید؛ این روش به مدت زمان تبلیغات اشاره دارد که همانطور که می دانید در سایت دیوار 1 ماه می باشد. با پرداخت هزینه تمدید می توانید فهرست خود را برای یک ماه دیگر تمدید کنید. هنگامی که سعی می کنید آگهی خود را حذف کرده و مجددا ارسال کنید، همچنین هیچ تماسی از موتورهای جستجو دریافت نمی کنید و باید زمان زیادی را صرف کنید تا موتورهای جستجو آگهی شما را پیدا کنند. در حالی که در صورت تمدید، امکان تماس از موتورهای جستجو همیشه به شما ارائه می شود.
الحاقات و پله ها؛ در این روش می توانید از دو روش گسترش و مقیاس به طور همزمان استفاده کنید.
ثبت لینک به وب سایت ها؛ در این روش تبلیغاتی که می خواهند قسمت لینک ها را فعال کنند فقط یکبار با پرداخت هزینه می توانند این قسمت را فعال کنند که در این صورت لینک مربوط به وب سایت شما نیز در آگهی شما نمایش داده می شود.
ویژگی های طراحی وب سایت نوع دیوار

 امکان مشاهده جزئیات آگهی
استانداردهای لازم برای دریافت این تصویر را رعایت کنید
اطلاعیه های اخیر طرح ماژول را نمایش می دهد
امکان امتیاز دهی به تبلیغات
طراحی واکنش گرا برای دستگاه های مختلف
امکان تنظیم واترمارک به صورت خودکار
امکان درج تبلیغات، منوها و دسته بندی های تبلیغاتی بی نهایت
امکان مشاهده ثبت نام کاربران، تبلیغات و پرداخت ها.
امکان ارسال اطلاعیه
 
برای طراحی موفقیت آمیز سایت دیوار مانند چه باید بکنیم؟
مسیر موفقیت شما تنها به طراحی یک وب سایت حرفه ای وابسته نیست. طراحی سایت شروع است. در واقع دیوار یک نوع طراحی سایت املاک ، آگهی ، تبلیغاتی و غیره را باهم دارد. برای رسیدن به نتیجه باید توصیه هایی را قبل و بعد از شروع کار رعایت کنید که با هم بررسی می کنیم. در بیشتر مواقع، نداشتن برنامه یا هدف منجر به شکست و کسالت می شود. پس برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید و سایت شما روز به روز رشد کند و کسب و کار موفقی داشته باشید، برنامه و اصول را رعایت کنید.
طراحی سایت به صورت دیوار
تعیین استراتژی سایت
 وب سایت های تبلیغاتی به دو صورت پیاده سازی می شوند. برخی از سایت‌ها مانند سایت دیوار، به‌طور جامع همه بخش‌های فهرست‌ها مانند پوشاک، مشاغل و مشاغل، املاک، تجارت و غیره را پوشش می‌دهند. برای مثال شما میتوانید مانند یک طراحی سایت کاریابی را با استفاده از سیستم دیوار راه اندازی کنید.در تمامی شهرها و استان های کشور برخی از وب سایت ها در یک منطقه خاص مانند خرید و فروش سخت افزار کامپیوتر در سراسر کشور یا در یک استان خاص فعالیت می کنند. قبل از طراحی، باید یک برنامه ریزی دقیق در مورد نوع کسب و کار خود داشته باشید. اگرچه برای شروع می توانید یک استان و دامنه را پوشش دهید، اما در آینده استان ها و دامنه های بیشتری را به وب سایت خود اضافه کنید. آنها را برنامه ریزی کنید و در طراحی سایت خود بگنجانید. سایتی که در آن نمی توانید شهرها و زمینه های جدید را به روز کنید و اضافه کنید، در آینده برای شما هزینه و زمان می برد.
یک تیم طراحی دیوار انتخاب کنید
این بخش یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین تصمیمات در موفقیت وب سایت شماست. شما باید نام صحیح سایت خود را انتخاب کنید. محل اقامت را متناسب با اندازه سایت و تعداد بازدیدکنندگان و مخاطبان خود برنامه ریزی کنید. طراحی سایت باید کاملاً بهینه، ریسپانسیو، با ملاحظات امنیتی و سرعت سایت باشد. برای اجرای آنها باید شرکت طراحی سایت موفق باشد. به یاد داشته باشید که شما برای مدت طولانی با این شرکت در ارتباط خواهید بود و نحوه ارتباط با مشتری، راه های ارتباطی با مشتری، نحوه پشتیبانی، میزان تجربه در اجرای پروژه از عوامل مهمی است که شما دارید. در انتخاب یک شرکت خوب دقت کنید.
بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
اولین چیزی که هنگام صحبت در مورد بازاریابی دیجیتال باید به آن توجه کنید سئو و بهینه سازی سایت است. سایت خود را با کلماتی مانند "تبلیغات طبقه بندی شده رایگان" برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه کنید. بهتر است با یک متخصص سئو یا بازاریابی دیجیتال برای سایت خود مشورت کنید. با استفاده از روش هایی مانند ایمیل مارکتینگ، ارسال پیامک به مشتری، گزارش، بررسی منظم تخفیف ها و غیره، کسب و کار خود را به کاربر معرفی کنید، او را تشویق به درج آگهی در سایت و سپس تبلیغ رایگان تبلیغات کنید.
هزینه طراحی سایت مشابه دیوار با اپلیکیشن

هر سایتی بسته به قالب خود ویژگی های منحصر به فردی دارد که باید طراحی سایت تبلیغاتی یا فروشگاهی، شرکتی، پورتال و ... سایت باشد. افزایش یا کاهش هر ویژگی بر هزینه های طراحی تأثیر می گذارد. همچنین به خاطر داشته باشید که سایت ها از دو بخش ظاهر، گرافیک و فناوری تشکیل شده اند. این دو عامل بر هزینه ها نیز تأثیر می گذارد. البته طراحی گرافیکی سایتی که دارای جزییات بیشتر باشد یا بخش های فنی که کارکردهای بیشتری دارند نیاز به زمان بیشتری دارد و این زمان هزینه بیشتری را می طلبد. پس بهتر است تمام جزئیات طرح مورد نظر را در نظر بگیرید و با توجه به آنها قیمت را بدانید.
حال با تمام این توضیحات در مورد دیوار، دوستانی که قصد راه اندازی و طراحی سایتی مشابه دیوار یا اپلیکیشنی مانند دیوارو با مزیت های بهتر، جدیدتر و به روز دارند می توانند به تیم وینو وب مراجعه کنند و یا با مشاوران متخصص شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد (دئووب) تماس بگیرند. گروه در این زمینه تجربه زیادی دارد و ما پروزه های زیادی برای همکاری با این شرکت داشته ایم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد